Nie lubię codziennego gotowania, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy, niektóre robię raz a inne wchodzą do naszego jadłospisu na stałe. Ten blog ma mi pomóc w przypomnieniu tych jednorazowych potraw :)
Zapraszam wszystkich do skorzystania z przepisów a za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.

niedziela, 12 czerwca 2011

Ciasto grysikowe z truskawkami

Przepis z gazetki Prześlij Przepis zaintrygował mnie bardzo, jak może smakować ciasto z kaszy manny? Muszę przyznać, że może smakować i to bardzo, najpierw robiłam z herbatnikami na wierzchu i polewałam czekoladą, ale pomysł z truskawkami i galaretką jest najlepszy. W oryginalnym przepisie na wierzch kładzie się delicje wiec można i tak spróbować.

CIASTO GRYSIKOWE Z TRUSKAWKAMI
1 litr mleka
1 szkl. cukru
1 kostka masła (ja dałam takie 55% tłuszczu)
1 szkl. kaszy manny
3 opakowania herbatników
2 galaretki truskawkowe
truskawki
------
Gotujemy galaretki i studzimy.
Mleko, cukry i masło gotujemy na małym ogniu, wsypujemy kaszę i gotujemy do zgęstnienia.
Spód blachy wykładamy herbatnikami, wylewamy gorącą kaszę i wciskamy pokrojone truskawki.
Gdy kasza ostygnie zalewamy tężejącą galaretką i do lodówki.
A potem zajadamy się ze smakiem.
Smacznego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz